Κατάλογος
Καλάθι

Επιστροφές

Ελαττωματικό Προϊόν εντός !0 μερών

=>  Σε ΌΛΕΣ τις περιπτώσεις που ο πελάτης μας παραλάβει ελαττωματικό προϊόν το αντικαθιστάμε άμεσα. Η συζήτηση γίνεται κυρίως για να καταλάβουμε τι πήγε στραβά . ( Δεν χρεώνεστε Έξτρα )

Ελαττωματικό χαρακτηρίζετε όποιο προϊόν δεν πληροί τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά στην περιγραφή του, Π.Χ. Δεν ανάβει το LED , Δεν δουλεύει ο Ανεμιστήρας ,κ.α.

Στην περίπτωση που διαπιστώσετε ότι παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία :

1 . Η Ενημέρωση του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνει ενός 4 ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος  ( Εάν πρόκειται για δώρο ο χρόνος αυξάνετε στις 20 ημέρες ).
2 . Στείλτε μας φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο, μέσω email στο info@ledblock.gr , ώστε να μας επισημάνετε το πρόβλημα.

3 . Στην συνέχεια θα εκτιμήσουμε μαζί το πρόβλημα και θα συναποφασίσουμε την αντικατάσταση ολόκληρου η μέρος αυτού.

 

Ελαττωματικό Προϊόν μετά από διάστημα 4 μηνών

1 . Η Ενημέρωση του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνει άμεσα, από την στιγμή που εντοπίσατε το πρόβλημα.
2 . Στείλτε μας φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο, μέσω email στο info@ledblock.gr , ώστε να μας επισημάνετε το πρόβλημα.
3 . Αν στην επισκευή ευθύνεται το προίον, τότε δεν χρεώνεστε. Η επισκευή είναι Δωρεάν.
Σε περίπτωσή που ο τεχνικός μας διαπιστώσει οποιαδήποτε επέμβαση στο προιόν και αυτό δημιουργήσει το ελλάτωμα (καμένο) τότε υπάρχει χρέωση και εξαρτάται από τα ανταλλακτικά και τον χρόνο επικευής.
4 . Μετά από τον έλεγχο των φωτογραφιών, σας ενημερώνουμε αν η εταιρία μπορεί να καλύψει τα μεταφορικά ή όχι. Επίσης, αν η παραγγελία έχει γίνει μέσω κάποιας πλατφόρμας, τότε τα μεταφορικά επιβαρύνουν εσάς. Στην Τελευταία περίπτωση, δηλαδή στην χρέωση της επισκευής, προτίθεται και το κόστος των μεταφορικών (αποστολή σε μας, αν έχει γίνει με δική μας χρέωση, και της αποστολής για να επιστρέψει πίσω σε έσας). 


 

Λάθος προϊόν

Παραλαβή Λάθος προϊόντος χαρακτηρίζετε η περίπτωση κατά την οποία παραλάβατε λάθος προϊόν σε σχέση με αυτό που είχατε παραγγείλει.

1 . Η Ενημέρωση Λανθασμένης παραλαβής προϊόντος θα πρέπει να γίνει ενός 4 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος  ( Εάν πρόκειται για δώρο ο χρόνος αυξάνετε στις 20 ημέρες ).
2 . Στείλτε μας φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο, μέσω email στο info@ledblock.gr , ώστε να μας επισημάνετε το λάθος.
3 . Στην συνέχεια θα σας στείλουμε το σωστό προϊόν.
4 . Αφού το παραλάβετε, με την ίδια Courier θα μας επιστρέψετε πίσω το λάθος. ( Δεν χρεώνεστε Έξτρα )


Επιστροφή Προϊόντος

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα της παραγγελίας σας εντος 14 ημερών από την παραλαβή τους.

Σε αυτήν την περίπτωση ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα.

1 . Η Ενημέρωση επιστροφής των προϊόντων θα πρέπει να γίνει ενός 14 ημερών από την παραλαβή τους.
2 . Στείλτε μας φωτογραφίες και βίντεο ώστε να επιβεβαιώσουμε την αρτιότητα του προϊόντος πριν ξεκινήσουμε την διαδικασία της επιστροφής, μέσω email στο info@ledblock.gr .
3 . Στην συνέχεια θα εκτιμήσουμε την κατάσταση του προϊόντος και θα συνομιλήσουμε μαζί σας.
4 . Στην συνέχεια θα σας στείλουμε εμείς courier για μας στείλετε πίσω την παραγγελία σας.
5 . Αφού παραλάβουμε την παραγγελία θα εκτιμήσουμε τα προϊόντα και θα σας πιστώσουμε το ποσό που αντιστοιχεί.

Όροι και προϋποθέσεις για την ομαλή επιστροφή προϊόντος

Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία όπως ακριβώς τα παραλάβατε.
Η εξωτερική και εσωτερική συσκευασία τους να είναι άψογη.
Η ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων να μην έχει υπερβεί τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
Το προϊόν που θα επιστρέψετε να συνοδεύεται από το ανάλογο παραστατικό αγοράς.


Εξαίρεση Επιστροφών

Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής προϊόντα τα οποία δεν προβλέπονται από τον αντίστοιχο νόμο, όπως προϊόντα τα οποίο έγιναν παραγγελία κατόπιν αιτήματος του πελάτη με κάποιο ακριβή αριθμό μοντέλου (P/N), προϊόντα τα οποία κόπηκαν σε διαστάσεις όπου ζήτησε ο πελάτης (καλώδια, αντιστάσεις κ.α.) καθώς και οι μπαταρίες.

Άρνηση Παραλαβής

Στην περίπτωση που αρνηθείτε να παραλάβετε την αποστολή σας και επιστραφεί πίσω σε εμάς, θα σας επιστραφεί το ποσό των προϊόντων αφού αφαιρέσουμε το κόστος των μεταφορικών της αποστολής. Το κόστος υπολογίζεται αυτό που στάλθηκε  και αυτό που επέστρεψε σε εμάς.  Για παράδειγμα εάν το κόστος είναι 7€ και το σύνολο της παραγγελίας σας είναι 57€ θα σας επιστραφούν 50€.